• Wpisów:116
  • Średnio co: 10 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 16:50
  • Licznik odwiedzin:9 071 / 1238 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Ok Leon napisał Violi, że zamierza jej wybaczyć ^^ CO Vilu odpisze ? (chyba jak sie skonczy ten obrazek to dorobie dalszy ciąg tej rozmowy ;*)
  • awatar - ShineVioletta. ♥: Moja opinia - z Violetty sie robi aniola, a wszyscy inni nie maja racji?! Wedlug mnie Viola jest mala egoistka ( tak troche ). Bo to ona ciagle mowi - Kocham Leona, nie jednak Diego, nie bo czuje cos do Tomasa :/
  • awatar Filmowy świat Disneya: Masz racje to było nieodpowiedzialne,ale bardzo się cieszę,że mi wybaczyłeś,kocham cię.
  • awatar ~ Violetta ~ V'lovers ✌: Jejku Leon,kocham Cię ! <33 Lovki,kiski,kaczki ! <33 XD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 

Ja nic nie rozumiem !!! Każdy mnie oskarża o to, że usunęłam bloga Ale ja nic nie zrobilam !! Ja nawet nie wiedziałam, ze nasz blog jest usunięty Przypuszczam, że ktoś włamał się na bloga, bo też jak dzisiaj weszłam to mialam wszystko pozmieniane Ale naprawde go nie usunełam A teraz wszyscy mnie oskarżają Wgl w skrzynce mam jakieś wiadomości do innych blogerek, których nawet nie pisałam I teraz musze im wszystko tłumaczyć To na prawde nie ja !!! Ja jestem pewna , że ktoś mi się włamał Bo ja nic o niczym nie wiedziałam, bo byłam w Poznaniu i nie wchodziłam na pinga A teraz mnie każdy oskarża To musiał ktoś się włamać ;/ Mam nadzieję, że mi wierzycie... Bo ja na prawde nic nie wiem i aż się popłakałam jak zobaczyłam, że jest usunięty Ja nie mam pojęcia kto to mógł być !!!
A to ?


Mi by nawet do głowy nie przyszło, żeby takie coś zrobić !!! Fakt niektórzy mnie oskarżali o skopiowanie wpisu, ale ja go nie skopiowałam tylko wstawiłam na dwa blogi najpierw u siebie a potem na decredo.pinger.pl Ale rozumiałam tych co mnie oskarżali, bo sama na pewno zrobiłabym to samo i liczyłam się z tym. Wiele osób po moim wytłumaczeniu się mnie przepraszało. Ja nawet nie wiem po co miała bym usuwac tego bloga ? Przecież też o niego dbałam i wkładałam w niego serce, to niby co dało by mi go usunięcie ??? Teraz już wiem, ze ktoś się tu włamał na 100% Ale już zmieniłam hasło i mam nadzieję, że mi wierzycie i że więcej takie akcje się już nie powtórzą >.< !!!
Jeszcze raz bardzo przepraszam w imieniu tego co się włamał i to zrobił
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Miśki *o* jest juz 1.078 odwiedzin O.o Ja nie mg ^^ Jak wcześniej mówiłam teraz zrobie jakieś wyzwanie. No więc piszcie w komentarzach propozycje na to wyzwanie a ja potem wybiore sobie jakieś jedno ;*

Ogromne dzięki kochani <3 I sorki, że nie pisałam przez 2 dni ale byłam w Poznaniu u kuzynki ;* I byłam na termach maltańskich. Cudownie tam. Tylko nie mogłam popływać na basenach sportowych bo dziewczyny ćwiczyły, bo na drugi dzień były zawody "SYNCHRO CUP" Ale świetnie się na nie patrzyło. Zazdroszcze im ^^ Pięknie to wygląda *.*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Miśki ja tak na szybko ba zaraz wyjeżdżam ;p i chyba więciej wpisów nie będzie ;/ Ale ok chcę wam polecić bloga mojej przyjaciółki Marysi . Wczoraj go założyła i jest o jej piesku Brutku ^^ Link -> http://brutek.nasz.npnz.pinger.pl/ Zaglądajcie bo na pewno będzie tam fajnie ^^. Ok ja już się zmywam ;3

Papatki ;*
A tu macie brutka:

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Muchas gracias :3 Boziu *o* To już 954 wejścia ^^ Jeszcze 46 i zrobie jakieś wyzwanie, które mi zaproponujecie ;p Jeszcze raz miśki Muchas gracias Koffam was ♥
 

 
Mam dla was new fotos aktorów z Vilu ^^

Tinita ♥


Cande y Rugg ;3



Lodo ;*


Alba :3

--------------------------------------------------
Ufff.... trochę się narobiłam ;p Ale mam nadzieję, że efekt się wam podoba ^^
 

 
Co odpisze Vilu ?

Mam jeszcze jedną wiadomość dla was ^^ Rozdam 4 dedyki z kim chcecie. Tylko napiszcie w komie kto chce i z kim a postaram się je jak najszybciej zrobić ;3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Ok pod tamtym wpisem była tylko jedna propozycja, a więc nie miałam z czego wybierać. Ok może teraz będzie trochę więcej propozycji ^^. Pamiętajcie !!! Ma być romantycznie ;*

P.s To jest 69 wpisik ;p Tak, tak wiem troche zboczona jestem ;P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Ok teraz mam dla was rozmowe Leona i Violetty.

Tylko prosze was... niech będie coś romantycznego lub coś, bo w każdej prawie rozmowie (na innych blogach) "piszą" o Roxy.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Miśki moje ;* Przygotowałam dla was kolejne zabawy ^^ CO wolicie ??? Piszcie w komkach ;*






Piszcie w komkach ;p
 

 
Mam tu dla was nowe zdjęcia Martiny i Jorge ;**
Tini:

Jorge:



Piszcie w komach, czy zdjęcia aktorów się wam podobają ^^
 

 
Miśki w zaklepywance zostały tylko 3 obrazki ^^ Zaklepujcie ;*
 

 
Przed chwilą zrobiłam ikoneczki z aktorami z Vilu z piosenki "Friends till the end". Mam nadzieję, że się spodobają ;3
























+ Bonusy ode mnie :3








I jak ?? Piszcie w komkach ♥
  • awatar VIOLETTA ❤: Ładne. :) Miło by mi było, jeśli doceniłabyś moją pracę i skomentowała mój pierwszy wygląd ~ http://bonivatio.pinger.pl/m/23126871 :* Z góry dziękuję, szanowny milordzie xD
  • awatar Viooletta ♥ ♪ ♥: super :) zapraszam do mnie liczę że coś skomentujesz :) z góry dziękuje :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Przygotowałam dla was zabawę ^^ Musicie zgadnąć jakie to piosenki 5 pierwszych osób otrzyma nagrodę w postaci 3 komów ^^ Myślę, że warto, bo to nie jest trudne...
I

II

III

Jeżeli dobrze nie wudzicie tekstu piosenki to kliknijcie na obrazek. Będzie lepiej widać ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Czemu ta piosenka ? Bo to właśnie do niej Lodo nakręciłą teledysk w Polsce ^^
NA razie wpisów nie będzie ;/ Bo wyjeżdżam, może wieczorem ^^
 

 
Kochanie jak już wiecie wczoraj Lodo opuściłą nasz kraj. Lecz wcześniej wystąpiła w popularnym programie "Dzień dobry TVN". Na samym początku Lodo zaśpiewała jedną ze swoich piosenek. (dała bym klip ale nie mogłam znaleść ;/) Następnie była na czacie i odpowiadała na pytania widzów. Odpowiedziała na moje ^^. Na samym końcu przeprowadzona z nią wywiad. Jeżeli ktoś z was nei oglądał to tutaj nagranie ^^
I macie jeszcze zdj z pobytu Lodo...
 

 
Czemu akurat ta piosenka ? Bo z dziewczynami z wokalu będziemy ją śpiewać na takim "mini" koncercie we wtorek ^^
A wam się podoba ??? Jestem mega szczęśliwa, bo ja śpiewam to co Vilu ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Kochani do II etapu przeszły 4 osoby.
Oto one:
1.http://ula00000.pinger.pl/
2.http://tiniviolettamartina.pinger.pl/
3.http://para.siempree.pinger.pl/
4.http://livworldtda11.pinger.pl/

Teraz głosujcie miśki ^^ Bo to przed osoatni etap, z którego jedna osoba odpadnie !!! I będziemy mieli zwycięską trójkę ^^

GŁOSUJCIE !!!
 

 
Mam tu dla was ikonki znów z leonettą ^^ Nie wiem czemu, z nią mi się najlepiej robi ikonki ^^















--------------------------------------------------
Podobają się ??? :3
 

 
wybraliście zaklepywanke więc macie ^^

zaklepujcie miski ;3
 

 
Ahhh... kochani wy moi już czekam na czacie ^^ Jeszcze 12 min do czatu z Lodo ;D Ale się cieszę. Wczoraj Lodo od razu po przyjeździe do nas dodała zdjęcie na swojego TT pod pałacem kultury !!! ♥♥♥
A podpisała je tak (w naszym języku):
,,Hi Polska! Jestem tutaj. Poznajecie to miejsce? Spotkamy sie? #WelcomeLodoInPoland

Wpis miał zostać dodany wczoraj, ale nie miałam możliwości bo byłam z moją Bff na basenie a potem jechałam do niej i tam spałam ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej!!!
Nazywam się Ela i jestem z tego bloga: htpp://zdjeciatini52.pinger.pl/ i jestem tutaj admi.
Bardzo się cieszę że jestem akurat tu adminką bo Julka ma pięknego bloga i jesteśmy blogowymi bff.
Na blogu będę umieszczała zabawy,ciekawostki,kody ccs i wiele innych. Oki na dzisiaj to tyle.
Elcia <------- Mój podpisik
 

 
Kochani i wygrała Leonetta !! ^^

Jaką zabawe chcecie teraz ???:
♣ Zaklepywanka
♣ odpadanka
♣ Zdrapka
♣ Czyje to ?
♣ Kto to ?
♣ Kto to powiedział ?
♣ Jaka to piosenka ?
--------------------------------------------------
Wybierajcie ^-^